مهران محمدی امین

همشهری آنلاین/ بحران انرژی، خشکسالی، تورم و اختلال در زنجیره تجارت جهانی بزرگ‌ترین اقتصادهای منطقه یورو را در آستانه غلتیدن به ورطه رکود قرار داده است. ۶ ماه پس از اینکه ولاد

1401\06\01 10:10:31


چگونه پوتین و خشکسالی اروپا را به رکود بردند؟ 

همشهری آنلاین/ بحران انرژی، خشکسالی، تورم و اختلال در زنجیره تجارت جهانی بزرگ‌ترین اقتصادهای منطقه یورو را در آستانه غلتیدن به ورطه رکود قرار داده است. ۶ ماه پس از اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، دستور حمله به اوکراین را صادر کرد، تبعات ویرانگر این جنگ بر اقتصاد اروپا ظاهر شده و آژیر رکود اقتصادی در این منطقه به صدا در آمده است.

همشهری آنلاین/ بحران انرژی، خشکسالی، تورم و اختلال در زنجیره تجارت جهانی بزرگ‌ترین اقتصادهای منطقه یورو را در آستانه غلتیدن به ورطه رکود قرار داده است.۶ ماه پس از اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، دستور حمله به اوکراین را صادر کرد، تبعات ویرانگر این جنگ بر اقتصاد اروپا ظاهر شده و آژیر رکود اقتصادی در این منطقه به صدا در آمده است.تحلیلگران اقتصادی «واحد اطلاعات اکونومیست» می‌گویند از آنجا که کشورهای اروپایی باید خود را برای قطع وابستگی به نفت و گاز روسیه آماده کنند و انرژی‌های تجدیدپذیر را جایگزین آن کنند، بحران اقتصادی برای مدت نامعلومی ادامه خواهد داشت..

.


بازنشر از : آخرین خبر